طب چینی و طب کار غربی با هم به کنترل نارسایی کلیه خوب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی و طب کار غربی با هم به کنترل نارسایی کلیه خوب

نام: NAJIYAH

سن: 62

جنسیت: زن

وضعیت تاهل: متاهل

محل تولد: بغداد بغداد عراق

در 29 نوامبر سال 2014، NAJIYAH که یک بیمار نارسایی کلیه است، به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. پس از 28 روز درمان، بیماری او را تحت کنترل بود، به منظور کاستن از بار اقتصادی، دکتر ما تصمیم به اجازه او به خانه و اصرار درمان در منزل خود به تحکیم اثر درمانی. موارد زیر برخی جزئیات در مورد بیماری خود و درمان، امیدوارم که شما می توانید چیزی از آن را یاد بگیریم.

تاریخ پزشکی:

9 سال پیش، فشار خون خود را به بالا و آزمون نشان داده شده است پروتئین +، 86umol کراتینین سرم / L رفت

5 سال پیش، او سرد و منجر به تورم در هر دو اندام تحتانی. آزمون نشان داده شده است پروتئین 2+، کراتینین سرم 200umol / L

1 سال پیش، او شروع به احساس سردرد و سرگیجه، سپس فشار خون خود را تا 140 / 100mmHg. آزمون نشان داده شده است پروتئین 2+، کراتینین سرم 530umol / L

یک هفته پیش قبل از به بیمارستان محلی خود را پذیرفته، او شروع به احساس استفراغ و تهوع، سپس خون او فشار سطح تا 150 / 90mmHg. آزمون نشان داده شده است که هموگلوبین او 105g / L، RBC (تعداد سلول های قرمز خون) 3.45 × 1012 / L، سرم 1400umol کراتینین / L، 50mmol BUN / L بود. و خروجی ادرار خود را شروع به کاهش می دهد.

پس از یک سری از تست در بیمارستان ما، پزشکان بیماری او را به عنوان گلومرولونفریت مزمن، ارومیه (مرحله نهایی بیماری کلیوی)، کلیه، فشار خون بالا، کم خونی کلیه، متابولیک اسیدوز، هایپراوریسمی و هیپرکالمی تشخیص داده

طرح درمان:

طب غربی و طب چینی با هم برای کمک به او زندگی می کنند بهتر است. داروهای غربی استفاده می شود برای از بین بردن کسانی که علائمی مانند سطح پتاسیم بالا، و کسانی که داروهای چینی استفاده می شود برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. به این ترتیب، بیماری او را در یک زمان کوتاه کنترل کردم.

اثر درمانی:

همه علائم ناشی از بیماری کلیه، برطرف کردم به خصوص سرم بالا فراز سطح کراتینین از 1400umol / L به 365umol / L.

گیاهان چینی مورد استفاده در درمان بیماری او:

مخلوط Maikang، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، انما درمان و بیماریهای دهان چینی. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: